Search This Blog

Monday 25 April 2011

حملۀ تماما نظامی بشار اسد با تانکهایش به شهر درعا

بشار اسد بعد از اینکه به مردم قول اصلاحات داده بود و آنها را به دو دستۀ خوش باور و بد باور تقسیم کرد بعد از کمی ظلم و آدمکشی که البته خصوصیت ذاتی بیشتر طرفداران جمهوری اسلامی است و تعجبی هم ندارد ، امروز ولخرجی کرده ( شاید هم مهمانش کرده باشند !) وبا نیروی زرهی سنگین تمام عیار به مردم بی دفاع کشور خودش حمله کرد ، البته هر چی جمهوری اسلامی نصیحتش کرد که بابا این کارها عاقبت خوشی نداره ، اقلا از مموتی یاد بگیر ، مموتی گفته اگه یه دولتی برای مردم خودش اسلحه بکشه دیگه امیدی به موندنش نیست ، ببین منم قهر کردم میخوام برم ... به خرجش نرفت که نرفت و گفت من باید حق این مردم رو کف دستشون بذارم ... سویچ تانکها رو برداشت و بین سرداران رشید و جنگجویان غیور سوری (صوری ) تقسیم کرد و گفت :
عزیزان من ، برادرانم ، قبلا در جنگ با اسرائیل هم پدر بزرگوارم شکست خورد تمام ملل عرب هم اومدن نمیگم تقصیر ما و مصریها بود ، ولی جا داره که بگم خاک تو سر بی عرضتون ، تازه من میگم اونها اسلحه داشتن و از ما کاری بر نمی اومد   ولی اینها یه مشت بچه سوسول ناز پرورده اند اسلحه شون هم اینترنته اونم باز با من ، من اونم قطعش میکنم دبگه چی می خواین برین دست سید علی به همراهتون ...... من برای بقای خودم خون میخوام....
 امروز صبح دیگر آقای بشار اسد  دیگر زد به سیم آخر و متوصل به لشکر کشی شد 

 

No comments:

Post a Comment