Search This Blog

Wednesday 16 March 2011

عوام فریب


ayandehnegar said...

عوام فریبی
سلام : امروز می خوام از عوام فریبی براتون بگم ، البته شاید هم من اشتباه میکنم و اسمش آزادی خواهی باشه ! ، چون مصاحبه با خبر نگار بی حجاب که چیزی نیست ، مخصوصا اگه مجمع تشخیس منفعت نظام تشخیس داده باشه که لازم هم هست ، خوب نظامو که میشناسین ممکنه یه روز از صدر اسلام بگه یه روز فداییانشو از دم تیغ بگذرونه ، حالاهم که ما میخوایم برگرده و آدمهای خودشو کله پا کنه ، البته خواهد کرد چون منفعتش ببخشید مصلحتش ایجاب میکنه ، مموتی هم با خودش میگه اگه یه نخست وزیر سابق و/ یا رییس مجلس سابق بتونه حتما یه رییس جمهور شصت و سه در صدی هم میتونه (مخصوصا که یارو توهمی هم هست ) نفوذ مردمی پیدا کنه ، یه موضوع دیگه هم هست چند شخصیتی بودن مموتیه ، ببینید مستعد ترین کسی که میتونه در رژیم چند چهره پرور جمهوری اسلامی که باید قابلیت چرخش در دو جهت مخالف را در عین حال داشته باشد یعنی دو شخصیت غیر وابسنه به هم که باید روی یک محور ثابت که نفوذ مشترک در همه محیطهای شخصیتی فرد دارد به گردش مخالف وادارد .
آن محور "من" است از قبیل " من مذاکره نخواهم کرد " "..... من امام زمان " وبسیاری از این قبیل /

شخصیتی که اصلا یادش نیست جمهوری اسلامی ، حجاب .....، هیچی و سنجش افکار عمومی اش برای بی حجابی چون در بر گیرنده نصف جامعه است ،ولی یادشه" من" فعلا رییسه به یارو اجازه میده بی حجاب شه اصلا دکلته بپوشه اینجوری همه " من " رو می بینند موسوی ، کروبی ، رهبر ، جنتی ، مردم ، خارجی ها ... همه و همه و جایی هست که من دوباره مطرح بشم .
و به نظر میرسه که در هر شخصیتی که فرو میره اونهایی رو که میگه باور داره یعنی تنها محور ارتباطی بین اون دو تا شخصیت همون "من" هستش
تا پست بعدی خدا نگه دار

No comments:

Post a Comment